Erhvervsforeningen har afholdt virksomhedstræf på Limitech A/S, Fristrup

Erhvervsforeningen Jammerbugt besøgte Limitech A/S mandag den 16. maj 2022, hvor Jesper Jellesen, CEO og firmaets grundlægger Anders Jellesen tog imod. Ca. 20 medlemmer af erhvervsforeningen deltog - og Jesper indledte arrangementet med at fortælle om virksomhedens historie, oprindelse og mission: Can you pump it - we can mix it. Også meget spændende om virksomhedens placering i et meget konkurrencepræget marked, hvor deres styrke er evnen til at lave individuelle løsninger til kunden - mest på markeder udenfor Danmark.

Anders Jellesen viser herover firmaets test-maskine, som udlejes på prøve hos kunden inden den endelige købsbeslutning tages.

Produktionen er indrettet således, at alle medarbejdere er i stand til at arbejde på alle produkter. Derved er man ikke så sårbar over for rokeringer og udskiftninger i medarbejderstaben.

Jesper Jellesen indvier deltagerne i proces og fremstilling af de forskellige højkvalitets produkter, der udgør Masters of mixing.

Eftermiddagen blev rundet af med en forfriskning og sandwich - Brian Bertelsen siger herover tak til Jesper Jellesen for et meget vellykket og inspirerende arrangement.

Læs mere om Limitech A/S her.