Virksomhedstræf hos Vinorage i Brovst

Torsdag 30. maj 2024 var 15 medlemmer fra erhvervsforeningen på virksomhedsbesøg hos Vinorage (TM), Terndrupvej 69 i Brovst.

Rasmus Glinvad Kristensen fortalte meget levende om hvordan chefen på hjemmefronten havde andre planer med deres husombygning; planer som ikke indeholdt plads til et vinkøleskab i hverken køkken eller børneværelse.

Herfra kom ideen med at grave køleskabet ned i køkkengulvet - og dermed starten på et forretningseventyr i fin udvikling.

Rasmus og hans bror Rene etablerede i 2015 virksomheden Vinorage - læs mere - og i dag beskæftiger virksomheden udover brødrene 4 medarbejdere og producerer årligt ca. 100 vinkældre.

Her ses indehaverne Rasmus (tv) og Rene. Foto lånt fra Vinorage.dk

Tak til Rasmus for en udbytterig eftermiddag, som vi sluttede af med smørrebrød og et godt glas vin hos Hr. Nielsens Specialiteter i Jernbanegade.