Erhvervsforeningen har afholdt ordinær generalforsamling 2024

Torsdag 21. marts 2024 har Erhvervsforeningen Jammerbugt afholdt ordinær generalforsamling på Café Fun Art i Blokhus.

45 deltagere gæstede den stemningsfulde Café Fun Art i Blokhus. Tak til personalet, Victor Birk og Niels Bonkegaard for en helt igennem fin aften med god forplejning og service.

Se film ..

Sædvanen tro stod formand Brian Bertelsen for generalforsamlingen og den uddybende beretning med advokat Gert Storkborg Jensen fra Norden Advokater som dirigent.

Se referatet fra generalforsamlingen her (følger).

Aftenens første indlægsholder var Kim Godiksen, der fortalte om Fun Arts tilblivelse og planerne fremover.

Efter middagen fortalte professor Jens Myrup Pedersen om cybersikkerhed og dens vitale betydning for din virksomheds drift og sårbarheden heri.

Jens Myrup Pedersen er professor i cybersikkerhed og arbejder til daglig ved Institut for Elektroniske Systemer på Aalborg Universitet i København.

og nogle stemningsbilleder fra aftenen: