Virksomhedstræf hos Vinorage

Vinorage
Terndrupvej 69, Brovst, 9460

Begivenhedstype

Brødrene Rasmus og Rene Glinvad Kristensen er sammen med Erhvervsforeningen Jammerbugt vært for dette spændende virksomhedstræf, hvor du får et smugkig ind i maskinrummet på en af Jammerbugtens mest succesrige iværksætter-virksomheder.

Hør om, hvordan Rasmus og René bogstavelig talt gravede et forretningseventyr op af stuegulvet frem til i dag, hvor de udover at dække det danske marked også har eksport til bl.a. Norge, flere europæiske lande og Australien.

Mødested: Terndrupvej 69, 9460 Brovst
Tidspunkt: Torsdag den 30. maj 2024 kl. 17.00 – ca. 19.30

Af hensyn til den begrænsede plads, har vi efter rundvisningen allieret os med Hr. Nielsens Specialiteter i Jernbanegade 12.

Her vil der efter rundvisningen være servering af en let anretning.

Vi glæder os til at se dig. Husk, at du som medlem er velkommen til at medbringe en til to gæster, der evt. kunne have interesse i at blive medlem af erhvervsforeningen.

Tilmeldinger

Tilmeldinger er lukket for dette arrangement.