Virksomhedstræf hos LyraClean i Fjerritslev

Torsdag 13. juni 2024 var erhvervsforeningen på besøg hos Brian på Fabriksvej i Fjerritslev. Et mindre antal medlemmer havde fundet vej til industrikvarteret i Fjerritslev i det ustadige vejr.

Og vi må nok sige, at besøget blev en på opleveren. Brian fortalte entusiastisk om virksomhedens opstart i Corona-tiden og om mulighederne med virksomhedens spidskompetence: Keramisk coating.

For som Brian siger: Beskyt din investering - om det så er din nye bil eller det nybyggede badeværelse og køkken. Alt kan coates.

Coatingen bevirker, at vand, snavs, aflejringer og kalk ikke kan binde på emnet. Når man hælder vand på - er det tørt med det samme. Så regnvejret klarer bilvasken og en let rengøring ordner badeværelset, så det står som nyt.

Brian hælder her vand på coatingen - det perler væk med det samme.

Efter rundvisningen bød vi på et par stykker smørrebrød og fruen havde hjemmebagt gulerodskagen. Det hele meget lækkert.

Under spisningen gik snakken livligt om hvordan Brian kunne ekspandere. For indtil videre er der kun en eller to i produktionen. Så måske en investor kunne bide på?

Tak til hr. og fru Brian for en rigtig spændende, spørgelysten og hyggelig sen-eftermiddag - vi lader billederne tale for sig selv.