Årets Iværksætter 2022

Hvornår

21. november 2022

Begivenhedstype

Erhvervsforeningen Jammerbugt og Vækst Jammerbugt har fornøjelsen af at kunne invitere til den traditionsrige kåring af Årets Iværksætter i Jammerbugten anno 2022.

Program
Kl. 18.30: Velkomst med aftenens program & motivering af de nominerede virksomheder v/ Brian Bertelsen
Kl. 19.00: Middag

Kl. 20.00: ”Rejsen med Aalborg Håndbold” – foredrag med
direktør Jan Larsen

Eventyret begyndte i 2000, hvor Jan Larsen startede som den eneste ansatte uden for håndboldbanen i daværende Aalborg HSH. I dag er Aalborg Håndbold landets førende lokomotiv på håndboldfronten.
Sidste års plads i Champions League finalen var historisk og med spændende tilgang af Mikkel Hansen og kommende tilgang af Niklas Landin er ambitionerne for fremtiden høje. Målet er at blive vinder af det danske mesterskab og Champions League.
Jan fortæller om rejsen med Aalborg Håndbold og hvordan det er at drive en håndboldklub, der i dag hører til i verdenseliten.

Kl. 20.45: Sidste års prismodtager fortæller ”Sådan er det gået siden kåringen” v/ Thorup Strand Fiskehus.
Kl. 21.00: Prisoverrækkelse og kåring af årets iværksætter 2022.
Kl. 21.30: Tak for i aften.

Tilmeld dig kåringen her.  Tilmeldingsfrist 21. november kl. 09.00.
I tilfælde af at du har særlige helbredsmæssige ønsker til menuen, er du velkommen til at sende os en mail på info@erhvervsforeningen-jammerbugt.dk inden 17. november aht. køkkenet.

Der vil løbende blive taget billeder på aftenen til brug på sociale medier, presse m.m. Ønsker du ikke at fremgå på disse billeder, bedes du give besked ved ankomsten.